Zaczynamy 2022

Aż ciężko uwierzyć jak to szybko zleciało. I mimo, że poprzedni rok nie był udany, to jestem i tak wdzięczna za niektóre zmiany które we mnie zaszły.

W tym roku nie robię postanowień na 2022, jedynie co mam to pójść i się przebadać u różnych lekarzy, bo mam 24 lata, a u niektórych specjalistów byłam ostatnio mając 18-19lat.

Ten rok będzie dla mnie trudny, praca licencjacka, bardzo dużo obszernych przedmiotów na studiach, problemy finansowe oraz przy okazji konieczność urządzania mieszkania. Może podołam i coś wymyślę, aby wszystko jakoś śpiąc i się non stop nie martwić.

To na razie tyle ode mnie i chyba widzimy się jutro :) 

Komentarze

  1. Warto przyjąć zasady mindfulness. Żyć daną chwilą i czerpać z niej jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym roku stawiam na lekarzy. Trzeba się sobą zająć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadbanie o zdrowie - to najlepsze postanowienie noworoczne, jakie mogłaś podjąć! Mam nadzieję, że skończy się na zwykłych kontrolach i usłyszysz, że na szczęście wszystko jest w porządku ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty